CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 Mayıs 2012 Cuma

Şişman kedi obezite nedeniyle öldü!


Bu kedi 39 kilo! İnanamadım yahu ne yedirdiniz kediye. Bir kaç kedi birden alsaydınız bari 5 kedilik filan yemiş hayvan resmen... Evet obeziteden ölen kedi, çok garip bir haber gerçekten..

Küçüklüğüm kediler içinde geçti. Evde de baktım bahçede de. Çok sevdiğimi söylememe gerek yok herhalde :). Ah neler çekti o kedicikler abimle benden. Evin içinde koşturup dururduk yorgunluktan kenara köşeye saklanırlardı en sonunda. Kaset kaplarından labirent yapar içlerine atardım yavruları, ne bekliyorsam sanki düzgünce çıkışı bulacak,devirir kaçarlardı haliyle :). Annem bir müddet sonra dayanamadı evde sürekli kedi görmeye birlikteliklerimiz bahçede devam etti en sonunda :). Şimdi de çok istiyorum şöyle küçücük yavru bir kedicik. Onun sıcaklığıyla uyumak ne harika olurdu... Ama alamıyorum :(.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...