CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 Mayıs 2012 Cumartesi

90'larda Kalan Ben...



Evet yaşım çok büyük değil. 90' lar 12 yaşıma kadar sürdü ama herşeyiyle hatırladığım bir dönem. Belki de o zamanlar çok mutlu olduğum içindir... Özellikle şarkılar, hala favori parçalarımı oluşturuyorlar. Yeni şarkılardan dinlediklerim sayılıdır. O zaman çıkan şarkılar kadar anlamlı değiller ama. 90' lar keşke hiç bitmeseymişsin :).


Soner Arıca-Derbeder, Sertab Erener-Hadi Yüreğim,İzel-Denizleri Aşta Gel, Çelik-Hercai,Kenan Doğulu-Sımsıkı,Bendeniz-Gel, Ebru Gündeş-Deliler Gibi, Nalan-Hadi Yarim, Mirkelam-Her Gece, Tarkan-Kış Güneşi



Demet Akalın-Sebebim, Yıldız Tilbe-Delikanlım,Burak Kut-Bebeğim,Serdar Ortaç&Ebru Gündeş-Kararsın Dünyam,Tarkan-Dön Bebeğim,Hakan Peker-Unutmadım Seni, Zafer Peker-Anlamazsın,Doğuş-Gamsız,Soner Arıca-Deniz Gözlüm,Ebru Gündeş-Demir Attım,Ali Güven-Yolcu,Ferda Anıl Yarkın-Sonuna Kadar.


Şu anda duygusalım biraz sanırım baktımda hep slov parçaları paylaşmışım. Daha aklıma gelen o kadar çok parça var ki ama şimdilik bu kadar yeter diyorum. Hareketlileri de ayrı bir başlıkta paylaşırım artık zira Yonca Evcimik sanki bas bas bağırıyor hani ben nerdeyim diye :).




0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...