CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 Mayıs 2012 Çarşamba

Kaskla Dalmak

Dışarıda deli gibi yağmur yağıyor, hatta arada doluya çeviriyor ilkbahar mı sonbahar mı belli değil :). Bende evimde müziğimi açmış camın önünde oturarak hayaller kuruyorum. Çok fazla hayalim var aslında -kimin yok ki- bunlardan biri de dalış yapmak. Ama hep korkutucu gelir bana tüple dalmak. Tüp kullanmayıp dalınabildiğini iki gün üst üste televizyonda gördüm. İlk olarak Tv8' de yayınlanan  Gülhan'ın Galaksi Rehberi adlı programda Gülhan kafasında astronot başlığı gibi bir şeyle suya dalmıştı. Sonuna yetiştim yeterli bilgi alamadım. İkinci olarak da Survivor programında karşıma çıktı. Oyunu kazanan ünlülere ödül olarak bu harika deneyimi yaşattılar. Nasıl içim gitti anlatamam. O başlık kafanıza takılıyor, sizi suyun dibine indiriyor -ağırlığından dolayı- ve denizin dibinde yürümeye başlıyorsunuz balıkların arasında. Çok güzel, yazarken bile içim gitti :(. Çok araştırdım ve en sonunda buldum bu dalış tarzına helmet -kask- la dalmak deniyor. Yurtdışında bir çok     sayfa karşıma çıkarken Türkiye'de bulamadım! Yok demek istemiyorum, bence ben bulamadım -lütfen öyle olsun :(-. Doğa sporları sayfalarında hep motor kaskları çıktı karşıma. Survivor videosunda kaskın üzerinde bulunan firmanın logosuyla aratmıştım " Aquanautas" incelemek isteyenler için.


Bende istiyorum :(.



Survivor görüntüleri için buraya.

2 yorum:

blackberry dedi ki...

Arkadaşlar tüple dalış yapmışlardı. Uçmak bir, tüple dalış yapmak iki diyorlar. Çok zevkliymiş ama ben asla yapamam.

neyapsam? dedi ki...

Uçmak konusuna katılıyorum ama böyle bir dalış harika olur :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...