CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 Mayıs 2012 Cuma

Can Bonomo Finalde!

57. Eurovision Şarkı Yarışması'nın ikinci yarı finalinde Türkiye'yi, ''Love Me Back'' adlı şarkısıyla temsil eden Can Bonomo, 26 Mayıs'ta yapılacak finalinde yarışmaya hak kazandı.



Dün gece Can Bonomo'yu izlerken yerimde duramadım. Bir çok kişinin aksine eurovision katılımından önce dinlerdim şarkılarını. Duyduğumda çok sevinmiştim zaten değişik bir tarzı var çünkü dinlettiriyor kendini. Keza dünde öyle oldu çok sempatikti sahnede. Bir tek resimde de görmüş olduğunuz bir araya gelip gemi yapmalarına takıldım. Biraz basitleştirmiş gibi geldi bana kareografiyi. Belki de zihinde kalıcılık açısından iyi olur böyle düşünülmüştür bilmiyorum. Bir de neden dansçıların hepsi erkek diye bir soru belirmişti kafamda. Öğrendiğime göre denizcilikte gemiye kadın almanın uğursuzluğuna inanılır ya onun içinmiş. İşin özü güzeldi :). Heyecanla yarınki finali bekliyorum.

2 yorum:

bakimliolmakasktir dedi ki...

kareografi harika olmuş bayıldım tek kelimeyle :) diğer grupları izleyemedim ama benim gönlümün birincisi oldu bu şarkı :) umarım yarında güzel bi derece yaparız

neyapsam? dedi ki...

Umarım öyle olur :). O kadar çok kişi yerden yere vurdu ki şarkıyı güzel bir sonuç almak daha da önemlileşti.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...