CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

1 Ekim 2012 Pazartesi

Neler Yaptım? -01.10.2012-

Hoşuma gitti bu başlık. Bazen birbiriyle bağımsız, tek başına da anlamsız fotoğraflar çekiyorum uygun başlık bulamıyorum. Böyle bir başlıkta toparlamaya karar verdim :).


Bu aralar bu moddayım. Derste not al, eve gel temize çek (Hocalar son hızda anlattığı için karışık oluyor notlar böyle çalışmayı sevmiyorum).

Ders aralarında ve özellikle gece yatmadan önce kitap okumayı seviyorum. 
Şu an "Buket Uzuner- Kumral Ada Mavi Tuna" yı okuyorum. (Laf aramızda sevdiğimin annesi hoşuma gideceğini düşünerek göndermiş bana :). Güzel gidiyor çok olmadı başlayalı.)


Kitap okurken hoşuma giden kısımları not alıyorum. Bu da ayrı bir keyif. Ben bunu unutmayayım deyip aklımın köşesine yazdığımı sanarak çok şey unutuyorum bunları da ayrıca yazıyorum.

 Not defterim hediyeleşme etkinliğinde eşleştiğim sevgili "Küçük Perinin Dükkanı" ndan gelmişti. Çok severek kullanıyorum :).
Angry Birds tutkunuyum bu arada :). Ayraçta yine kuzenimden hediye.


Daha önce şu yazımda bahsettiğim aşık olduğum puzzle :). Odamın duvarından bir kare.

 (Mezun olduğumda İstanbul' a çerçeveli götürmek zor olacağı için yapıştırma işlemlerinden sonra mutfakta kullanılan streç filmle kaplayıp koli bantlarıyla yapıştırdım duvara.)


Isparta'da şu an bir tane avm var -Iyaş Park-. 
Çok tatmin edici olmasa da küçük bir D&R mevcut içinde. 
5TL kampanyasının devam ettiğini görünce son olarak bu iki kitabı aldım. 
Okunacak kitaplar rafına yerleştiler.


Rexona'nın yeni deodorantı shower clean benden tam not aldı. Mis gibi kokmak isteyenlere tavsiye edilir. 

Bu törpüyü de gelmeden Gratis' ten almıştım. Çok cici değil mi? 
Kullanmaktan biraz yıprandı ama çok sevdim ben. Metal törpülere göre daha kullanışlı, daha hafif geliyor tırnağı zedelemiyor. Bayram tatiline gittiğimde tekrar alırım kesin.

Ben çok sevdim "Neler Yaptım?" bölümümü :):). 
Dolu dolu bir post oldu. 

Umarım sizde beğenmişsinizdir :).



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...