CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 Ekim 2012 Perşembe

Neler Yaptım?-18.10.2012-

Son iki haftam çok yoğun geçti. Önce İstanbul'dan kuzenim geldi keyifli vakit geçirdik hepberaber. 
Geçtiğimiz haftada sevdiğim burdaydı. Çok yakın bir arkadaşının düğünü vardı Denizli'de beraber gittik. Bizde sebeplendik tabi durumdan hasret gidermiş olduk :).


Düğünde bu elbisemi giydim.



Ayakkabıları Arow'un yaz sezonu indirimden 40 TL' ye aldım. Çantam vardı uydu da elbise ve ayakkabıya :).


Denizli yollarından...


Bu puzzle' ıma başladım sonunda çok yavaş gitsemde ara ara geçiyorum başına.

D&R 10TL'ye yeni bir kitap kampanyası başlatmış. 
Favori yazarlarımdan Maeve Binchy'nin -ki vefat ettiğinde çok üzüldüm,okumadığım 3 kitabı kaldı uzun aralıklarla okuyacağım çabuk bitmesin diye :(-  iki kitabını aldım.


Ve son olarakta Teras Cafe'de Isparta manzarasına dalmış olan sevdiğimle ben :).

Hoşçakalın :).



8 yorum:

bakimliolmakasktir dedi ki...

ne güzelsinizz :) allah bir ömür etsin bu mutluluğu :) darısı diğer sevenlerin başına ah bir de biz kavuşup hasret gidersek :))))

neyapsam? dedi ki...

Amin canım teşekkür ederiz :). Allah sizi de kavuştursun en kısa zamanda inşallah :)

Tuba Şahin dedi ki...

Elbisen çok güzelmiş canım. Siz de öyle =) Bir ara yazmıştım puzzle yapamıyorum diye. Benimki hala duruyor. Çıkamadım içinden =))

neyapsam? dedi ki...

Çoook teşekkür ederiizz :). Biraz üzerine düşsen kesin yaparsın canım, bir gün puzzle ım bitti yazısı yazacaksın bence :).

blackberry dedi ki...

Elbisene bayıldım. İkinizi de öpüyorum...

Puzzle Tutkusu dedi ki...

algıda seçicilik gereği ilk önce puzzle çarpıyor gözüme... çok tatlı bir tablo olacak şimdiden belli... kolay gelsin :)

neyapsam? dedi ki...

Teşekkürler. Bizde öpüyoruz :).

neyapsam? dedi ki...

Teşekkür ederim :). Epey uğraştıracak gibi bakalım.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...