CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

21 Ağustos 2012 Salı

Friendship Bracelets DIY-Arkadaşlık Bileklikleri (Yeniler)

Bu işe iyice sardım ben :). Etamin ipleriyle yapmaya devam ediyorum. 4 kat sarmak dışında memnunum :). Bunlarda yeni yaptıklarım.


Her seferinde bağlamak-çözmek zor geldiğinden artık uçlarına klips takıyorum böyle daha rahat oluyor.
"S" harfine benzeyen modeli -sağ baştan ikinci...- çok sevdim, yapılışı aşağıda. Sol baştan 4 taneyi yengeme yaptım. Resmi çektiğimde bileğini ölçmemiştim daha. O yüzden altları açık. Şu an takıyor, bileğinde :).


Yapmak isteyenlere kolay gelsin diyorum :).

6 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuşlar bayıldım ya :)
benmde bloguma beklerim canım
http://eda1907ozer.blogspot.com/

Artemis-Tanrica dedi ki...

Hepsını gule gule kullan canımmmm .)

neyapsam? dedi ki...

Teşekkürler, senden de bekliyorum farklı çeşitlerini :)

neyapsam? dedi ki...

Teşekkür ederim canım :).

Adsız dedi ki...

bılezıkler çok hos paylasım ıcın tskler

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuşlar ama 4-5 kat sarıyorum derken neyi kasteddiğini anlamış değilim :)) günlerdir yapmaya uğraşıyorum lakin yapamıyorum :)) lütfen yapılışını da paylaşırmsınn :))??

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...