CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 Temmuz 2012 Cuma

İstanbul Oyuncak Müzesi

Dün sevdiğimle neyapsakne? :) derken internette küçük bir araştırmayla İstanbul Oyuncak Müzesi'ne gitmeye karar verdik. Daha önce duymuştum burayı gitmek istiyordum fakat bir türlü kısmet olmamıştı. Müzeleri gezmeye bayılıyoruz biz. Tam birbirimizi bulmuşuz :). Bol resimli bir post hazırladım, umarım sıkılmazsınız :).

Sunay Akın tarafından kurulmuş. Açık arttırmalarla sahip olunan oyuncaklar Sunay Akın'ın edindiği teliflerle alınmış. Tabi ki bağışlarla gelenlerde var.


İçerisinde şuan da 4000'den fazla oyuncak bulunuyormuş.


Her oda tiyatro sahnesi şeklinde hazırlanmış.


Oyuncaklar sadece İstanbul'dan değil. Dünyanın her yerinden oyuncaklar mevcut.


Meşhur "Fatoş Oyuncakları" :).


Almanlar uzaylılar konusunda çok iyimsermiş şimdiki karakterlere bakarsak :).


İlkokul yıllarımın kahramanı "Cin Ali" serisini görünce çok mutlu oldum :).


Solo Test :).




Ah Adile Naşit :(.


Bayanlar buyrun kozmetik dükkanına :). Almanlar minyatür ev, dükkan..vb konularında çok başarılıymış.


Kardeşler Bakkalı, tam bir nostalji yaptırıyor insana.


En alt katta çok şirin bir cafesi mevcut.


Ulaşım ise çok kolay. Kadıköy'den burada yazan otobüslerden herhangi birine binip Göztepe durağında iniyorsunuz. Sokağın adını malesef unuttum ama otobüsten iner inmez karşınıza çıkacak dükkanlardan birine sorduğunuz zaman kolay bir tarifle bulabilirsiniz. Yolun belli bir noktasından sonra tabelalar çıkıyor karşımıza zaten.

Daha çok resim çektim aslında. Hangisini koyacağım konusunda da çok zorlandım hepsi öyle güzel ki... Tadında bırakmak lazım ama gidip görmek isteyenler için sürprizler kalsın.

Biz çok ama çok keyif alarak gezdik, şiddetle tavsiyemdir gidin görün.

Bu arada fiyatlar da çok uygun, tam 10, indirimli ise 7 lira.




8 yorum:

Unknown dedi ki...

istanbulda yaşıyor olmama rağmen çok niyetlendim ama bir türlü gidemedim..çok güzel resimler çekmişsin canım..benimde bir sürü fatoş oyuncağım vardı..hiç kıyamazdım onlarla oynamaya..cin ali kitaplarıda ayrı bir mazi..inşallah bizde gider canlı canlı görürüz bu güzel oyuncak müzesini..

neyapsam? dedi ki...

Daha resmini eklemediğim çok ayrıntı var. Size de kısmet olur umarım bir gün gidip gezmek :):

Adsız dedi ki...

çok güzel bir yer...çocukluğuma gittim geldim bir an da olsa...bizzat gidip görmeyi çok isterdim...ancak aldığım duyumlara göre tekerlekli sandalye ile gezmek zormuş...olsun fotoğraflarınla gitmiş oldum :))

neyapsam? dedi ki...

Çok sevindim fotoğrafların buna vesile olmasına... Zaten en göze çarpanları ekledim buraya aklın kalmasın canım :).

BOŞNAK KIZI dedi ki...

önümüzdeki ay ben de İstanbul.a gitcem bunları görmem çok iyi oldu mutlaka yerinde de görmek isterim :))

Puzzle Tutkusu dedi ki...

:) :) :) bol bol gülümsedim... cin ali, adile naşit... bunlarla büyüdük. aslında bizim eve de yakın burası, en kısa zamanda oğlumu alıp ziyaret edeceğim burayı...

neyapsam? dedi ki...

Mutlaka görmelisiniz :)

neyapsam? dedi ki...

Bir çocuğun mutluluğuna az da olsa katkım olduysa çok sevindim :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...