CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

30 Ocak 2013 Çarşamba

Eski Dostlar



Lisede kalabalık bir arkadaş grubumuz vardı. Sonra bağlarımız koptu. O gruptan dostluğumuz liseden de öncesine dayanan biri kaldı bana sadece. Ben öyle çok kalabalığı zaten sevmiyorum. Çıkar ilişkileriyle örülü çok fazla arkadaştansa az ve öz olsun.
Bu eski grubumuzda yine çok samimi olduğumuz bir arkadaşımız daha vardı. Bayramlarda, doğum günlerinde mesajlarımızı hiç eksik etmedik ama 6 senedir yüzyüze de gelemedik. Derken buluşmaya karar verdik. Bu gün üçümüz beraberdik ve çok keyifli vakit geçirdik. Geç kaldık belki tekrar birleşmekte ama o 6 sene hiç  girmemiş gibiydi aramıza eski samimiyetle "Nerede kalmıştık?" dedik ve devam ettik. 
Bir gün selam verip çıkarı için sana yağ çekip ertesi gün yüzüne bakmayan insanların arasından geldiğimden midir nedir bu buluşma bana çok çok iyi geldi... Devamının da gelmesini diliyorum zira buna çok ihtiyacım varmış bu gün hissettim bunu. 
Eski dostlarınıza şans verin derim, araya zaman girsede en sağlam dostlar yine onlar...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...