CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

24 Kasım 2012 Cumartesi

Mimlendim :)-Depresyondan Çıkartan Şarkılar

Ah ben bu mimlere hep geç kalıyorum :(. 
Vize stresi bittiğine göre koyukırmızı 'nın mimini artık yapabilirim...

Aslında böyle bir durumda türkçe şarkılar hareketlide olsa dokunur bana, 
yabancı şarkılar sözlerini anca yer yer anlayabildiğim için daha iyi oluyor :). 
Evet başlıyorum.

Sıla-Kafa


Michael Jackson- Beat It


Rihanna- Don't Stop The Music


Gloria Gaynor- I Will Survive


Bon Jovi- It's My Life


Ağır parçalara geçmeye başladım ben en iyisi bitireyim.

Bende hediyeleşme etkinliğinde eşleştiğim Makyajlı Haller'i mimliyorum :).

1 yorum:

Tuba Şahin dedi ki...

Teşekkür ederim cevapladığın için canım =) Ben illaki Türkçe dinleyeceğim. Sözlerini anlayamadığım şarkıları dünleyemiyorumki ben =))

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...