CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

1 Haziran 2012 Cuma

Kİtap Kokusu Spreyi

Evet yukarıda gördükleriniz kitap kokusu püskürten spreyler :). Çeşitleri bile var; yeni kitap kokusu, küflü koku,kedisi olanlar için ayrı bir koku... :):). Kitap kokusunu çok severim aslında, özellikle sahaftan alınmışsa. Bu koku bambaşka şeyler getirir aklıma, benden önce kimin okuduğu merakı da ayrı bir cezbeder.  Amaa gidipte bu spreyi almam kitap alırım daha iyi :). 
Fiyatları ise $4.99 ile $28.99 arasında değişiyor.




7 yorum:

Adsız dedi ki...

Bak şimdi merak ettim kokuyu.. :)

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

İlk kez duyuyorum:)

Blogger Bolat dedi ki...

Entresan bir fikir :))

Sihirlitorba dedi ki...

gerçekten ne kadar ilginç birşey bu...akıllara zarar mı desem,kimin aklına geldiyse helal olsun mu desem şaşırdım :))) sevgiler...

neyapsam? dedi ki...

Evet gerçekten şaşırtıcı :)

Kuzununannesi dedi ki...

aaaaaaaaaaa ınnamıyorum harıka bısey buuu

Ruj dedi ki...

allahım daha neler görücez kimbilir :)bunudamı yapmışlar,kim düşünüp yapıyor bunları çok merak ediyorum hehe

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...